  • Data: 2004-11-23 16:55:34
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli policja nie powinna nic robić, tylko czekać aż bandyci sami się
    > poddadzą. Bo zepchnąć ich z drogi też nie mozna bo jak w bagażniku jest
    > zakładnik to coś może mu się stać. O to panu chodzi?

    ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    procedura....

    > A trafienie ciężkim grzybkujacym pociskiem w blok silnika powoduje jego
    > pęknięcioe i unieruchomienie samochodu. W odróżnieniu od trafienia w
    opony.

    juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    > Tak, zacząby się zastaniawiać czy warto się narażać, bo a nuż w srodku
    > jest ktoś niewinny, Niech więc sobie bandyta jedzie.

    zalamujes mnie czlowieku! zaczeto by postepowac zgopdnie z procedura,
    czyli strzelac w opony.
    niedawbno byla piekna akcja, az mozna pogratulowac policji, strzal w
    czetry opony, samochod zatrzymany sprawca zlapany.

    > Próbowałeś kiedyś strzelać do ryuuchomego celu? Myślisz, e to tak łatwo
    > trafić w oponę? Życie to nie film.

    znowu glupie tlumaczenie, skoro potarfia 20 pociskami trafic na wysokosci
    siedzien w kabine,
    to mysle ze nie bedzie problemy z oponami, zwlaszcza jak samochod mija
    policje.
    A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    P.