  • Data: 2004-11-26 12:55:43
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwoci c_d
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 13:31:00 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > S?dzia siatkarski Rodrig Von Falkenstein napisa?:
    >
    > Gdyby cho? troch? zna? si? pan na mechanice samochodowej to jest tak jak
    > pan Przemek pisze, ?e ta blacha nie jest taka gruba jak si? panu mo?e
    > wydawa?.

    Doskonale wiem jak wygląda tylna ściana komory silnika, bo w swoim
    niezadługim życiu zdazyło mi się i rozbierać i skaładać samochody.

    > Ja si? nie zas?aniam niewinnymi ofiarami nierozs?dnych akcji policji,
    > których liczba niestety ro?nie. Czy ?mier? tylu niewinnych osób nie jest
    > wed?ug pana wystarczaj?cym argumentem, aby chocia? podyskutowa? na forum
    > publicznym na ten temat, je?eli ju? nic nie da si? zrobi?, ?eby przestali
    > zabija?, bi? za 5 z? na A4 niewinnych ludzi i g?upkowato t?umaczy? si??

    Podyskutować - tak, ale nie na zasadzie "bić morderców z Policji, a jak
    ktoś uważa inaczej to jest komunistą i razem z SLD sprzedaje ruskim Orlen"

    > Jak mo?e wyskoczy? staruszka? staruszka to nie Kozakiewicz. Je?d??
    > ostro?nie ponad 20 lat i nawet jak jakie? zwierz? np. pies, czy zaj?c
    > wybiegnie na
    > jezdni? potrafi? zawsze zatrzyma? samochód lub omin?? zwierzaka.
    > Oczywi?cie pomijam ?aby i myszy, które mog? by? wieczorem niewidoczne na
    > jezdni.

    Tak. A pijaka lezącego w nocy na jezdni też pan zauważy dostatecznie
    wcześnie by skutecznie na to zareagować? Jeśli tak to gratuluję
    ponadprzeciętnego refleksu i spostrzegawczości. A co do staruszki, to
    zapewniam pana, że potrafią wyskoczyć na jezdnię - wystarczy że zrobią
    krok tuż przed samochód.

    > Panie co pan pisze? nikogo nie pozbawi?em ?ycia i nie mam takiego
    > zamiaru. Znów co? mi pan imputuje.

    Nie mówimy o zamiarze, tylko o wypadku. Takim samym jak postrzelenie
    dziewczyny na Juwenaliach. Czy ów policjant co zastrzelił dziewczyne miał
    zamiar ją zabić?

    Skoro staruszka do pana nie przemawia to może taki przypadek. ZAŁÓŻMY ŻE
    jedzie pan samochodem, żeby zabrać swoją córkę, którz przypadkowo dostała
    się w jakąś awanturę taką jak na Kozienaliach i zadzwoniła po pomoc, bo
    boi się sama ruszyć z miejsca. Jedzie pan tak ostrożnie i bezpiecznie jak
    tylko okoliczności na to pozwalają. Nagle z bramy wypada jakaś dziewczyna,
    bo ucieka przed atakującymi ją dwoma dresami. Dziewczyna wpada prosto pod
    pana samochód i ginie na miejscu. Biedna niewinna, czyjaś córka, która
    chciała tylko uciec przed dresiarzami. A pan ją zabił. Czy to znaczy, że
    powinien pan iść do więzienia jak za zabójstwo? Wszak każde pozbawienie
    życia niewinnego to zbrodnia, a gdzie zbrodnia tam kara. I co teraz panie
    doktorze?

    --
    Falkenstein
    skazania.