    From: "manix" <c...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Date: 10 Oct 2006 23:01:55 -0700

    witek wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > To może niech autor wątku napisze jak to było.
    > Szedł sobie w niedzielę grzecznie do kościółka i nagle takich czterech tak
    > mu wpieprzyło, że wylądował na stole operacyjnym.
    > Raczej mi ten wątek nie pasuje.

    Widać jest mało takich osób które dostały zupełnie za darmo,
    zdarzaja sie jednak przypadki np. mój syn siedział sobie na ławce w
    centrum miasta, na festynie zorganizowanym dla dzieci i młodzierzy i
    został napadnięty przez kilkunastu osobników. Odebrano mu telefon
    komórkowy i bardzo dotkliwie pobito. Wybite zęby dolnej szczęki,
    martwe w górnej, rozerwane wiazadło, krwiaki na potylicy i całym
    ciele. Tylko interwencja dwóch odważnych mężczyzn uratowała mu
    życie. Na policji dowiedziałem się o wielu takich przypadkach, nawet
    zdarzenia były przy budynku policji.
    Nie jestem zwolennikiem broni i przemocy, lecz jak się u nas bronić?