  • Data: 2006-10-11 13:47:45
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    11 paź 06 (środa), 09:49 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Krzysztof Stachlewski napisał:

    > Gorzej, że takie myślenie potem mają prokuratorzy.
    > Dlatego "ogólnie wiadomo", że jak się zaczniesz bronić,
    > to ty wylądujesz w areszcie i będziesz miał postawione zarzuty.
    > Bandyta sobie pójdzie.

    Nie tylko prokuratury, także policja. Poszkodowany, przesłuchiwany pół
    godziny po tym, jak _skutecznie_ obronił się nożem przed czterema
    napastnikami (z których dwaj są przesłuchiwani w pokojach obok),
    wysłuchuje na przykład "I po co panu ten nóż, jeszcze pan sobie większą
    krzywdę zrobi, jak panu zabiorą...". Bzdury. Jeśli się umie korzystać z
    narzędzia obrony, które się ma, i jest się zdecydowanym, by go w sytuacji
    zagrożenia _użyć_ (a nie _wyjąć_, _pokazać_, _postraszyć_), to
    _należy_je_mieć_. Amen.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk