  • Data: 2006-07-19 13:27:16
    Temat: Re: Jaki prokurator będzie mnie oskarżał?
    Od: Ania <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ania napisał(a):
    > I właśnie się zastanawiam, kto będzie mnie
    > oskarżał - prokurator przygotowujący akt oskarżenia czy prokurator
    > miejscowy?

    Odpowiem wg. słów usłyszanych w sekretariacie sądu: "(...)
    powiadomiony zostanie prokurator prowadzący sprawę i on powinien być,
    ale komu by tam się chciało (...)" :D

    Przy okazji dowiedziałam się, że kolejny sąd uznał się za niewłaściwy
    do rozpoznania sprawy. :)

    > Aha, jak długo (orientacyjnie) moje trwać wniesienie na wokandę w sądzie
    > grodzkim? tygodnie, miesiące? Chciałabym to zakończyć dość szybko.

    A tu dowiedziałam się, że niebawem... czyli niewiadomo kiedy. Może we
    wrześniu.

    pzdr
    Ania