  • Data: 2020-12-17 17:59:47
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2020 o 19:58, A. Filip pisze:

    > To była też PiS-licja (2019) [A][B] tyle że wtedy Kviatowi było po drodze z
    > takimi metodami (naciąganiem przez kumulacje litery prawa z olaniem
    > sikiem prostym jego ducha)

    Nie pierdol. Duch prawa uważa, że faszyzm jest zły.
    Tępienie faszystów to nie jest naciąganie prawa, to postępowanie zgodne
    z prawem.

    I nigdy nie twierdziłem, że w reżimowych systemach nie może przez
    przypadek zaplątać się jakiś przyzwoity funkcjonariusz.
    Zdarza się. Nawet w Białorusi.

    > a teraz już nie - ot i cała różnica.

    Z danymi metodami jest mi po drodze, albo nie po drodze, w zależności od
    tego, czy stosowane są zgodnie z prawem, czy niezgodnie - ot i cała
    różnica. To są niuanse dla ciebie kompletnie nie do ogarnięcia.

    Podam przykład, może ci to pomoże: napierdalanie pałką ludzi przez
    funkcjonariusza.
    Z tą metodą jest mi nie po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką
    bezbronną kobietę, która protestuje przeciwko reżimowej władzy w obronie
    swojej godności i wolności.
    Z tą metodą jest mi po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką
    nacierającego na niego (lub na innego bezbronnego obywatela) faszystę
    uzbrojonego w kamienie/maczety/gazy itp. i stanowi realne zagrożenie
    życia i zdrowia dla normalnych ludzi, w tym funkcjonariusza. Jest mi
    nawet po drodze, gdy taki kark-faszysta 150 kg żywca naciera na
    bezbronnego normalnego obywatela nieuzbrojony. Po to obywatel płaci
    wynagrodzenie policji, żeby przed faszystami policjant go bronił.

    Mam nadzieję, że pomogłem.

    > BTW Czy jeśli człowieka (Bubla) na badania psychiatryczne do Tworek
    > wiozło ABW to niczego nie może sugerować? np. nadciągania starannych
    > badań psychiatrycznych (liderek) Strajku Kobiet?

    Nie. Tego nie może sugerować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr