  • Data: 2020-12-17 17:23:30
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2020 o 18:47, J.F. pisze:

    > No tak napisano.

    Ale był, czy nie?

    > A twoje "No to chyba dobrze, że go kontrolowali" jak rozumiem odnosilo
    > sie do sytuacji, gdyby to byl antysemita.

    Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, rozumie oczywistości bez
    konieczności tłumaczenia i wielokrotnego powtarzania w kółko tego samego.

    > A co wiesz ?

    Że zadałeś pytanie "To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy
    zle?", ale nie napisałeś, czy to był antysemita, czy nie był.

    > Bo skoro "obecnej milicji sie pokrecily priorytety", to chcialbym
    > wiedziec, czy takie szesciokrotne kontrolowanie antysemity jest dobre
    > czy zle ... Twoim zdaniem oczywiscie.

    A twoim?
    Czy twoim zdaniem woda jest mokra? Bo moim zdaniem jest mokra.

    Dlaczego dorosłym ludziom, którzy chodzili do szkoły, potrafią czytać i
    pisać, trzeba tłumaczyć takie oczywistości? Niepojęte...

    > No tak mowia. W telewizji.

    No ale są faszystkami, czy nie są?

    > A przeciez blyskawica to symbol Hitlerjugend. A nawet SS :-)

    I bogów grzmotu i skrzynki z prądem.
    Rzeczywiście, bardzo zabawne.

    > Ale przeciez to jest nielegalne zgromadzenie, a premier zakazal
    > zgromadzen - wystarczy ?

    Nie, to nie jest nielegalne zgromadzenie.

    I teraz nie wiem... celowo kłamiesz, że to jest nielegalne zgromadzenie,
    żeby się bez sensu podroczyć i bez sensu ciągnąć dyskusję o sprawach
    oczywistych, czy faktycznie myślałeś, że nielegalne... (co specjalnie by
    mnie nie zdziwiło widząc od dłuższego czasu jakie pytania zadajesz)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr