  • Data: 2020-12-14 10:59:33
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2020 o 10:33, Liwiusz pisze:
> [...]
    licja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

    > No i tyle byłoby z wysrywów lewicy:
    >
    > Skontaktował się ze mną Pan, który był w tym samochodzie. Policja
    > wlepiła mandat 300 zł i zabrała dowód rejestracyjny. Chodziło o
    > *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny: utrudnianie jazdy
    > pojazdów uprzywilejowanych w kolumnie i podobno przejazd na czerwonym
    > świetle.
    >
    > https://twitter.com/AlicjaDef/status/133817772404579
    9427

    No i to by było na tyle z wysrywów prawaków.

    "Fala hejtu prawicowych trolli się na mnie wylewa, bo raczyłam
    potwierdzić u źródła to co napisałam. Tak jak policja zgarnęła
    dziewczynę na rowerze pod Trójką, tak jak złamała rękę innej
    dziewczynie, tak jak psikała gazem po oczach - zawsze oficjalny powód
    był inny."

    https://twitter.com/AlicjaDef/status/133818245785055
    2323

    Powrotu do zdrowia życzę.