  • Data: 2020-12-14 12:58:57
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2020 o 12:43, Liwiusz pisze:

    > Nie ma to jak analogia z dupy. Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o
    > tamowaniu ruchu.

    Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o prześladowaniu obywateli pod
    pretekstami z dupy.
    Nie moja wiana, że analogii nie zrozumiałeś.

    > Może to tylko pretekst,

    Serio? Jednak odrobina rzeczywistości dociera?

    > ale robienie z tego niewiadomo
    > jakiego męczeństwa jest naigrywaniem się z prawdziwych ofiar
    > komunistycznego reżimu.

    Czyli obywatele mają trzymać mordy w kubeł, bo przecież jeszcze nie
    strzelają do nich na ulicach, więc nie ma sprawy?

    > To, co teraz jest, to tylko farsa, i po jednej,
    > i po drugiej stronie.

    Bzdura. Ta farsa jest tylko po jednej stronie. Twierdzenie, że tak nie
    jest, to twierdzenie z dupy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr