    Date: Fri, 16 Sep 2005 21:38:21 +0200
    From: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki okres wypowiedzenia? Proszę o pomoc

    Jotte wrote:

    > Nie. Zgodnie z KP okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony wynosi 2
    > tygodnie, miesiąc albo 3 miesiące. Koniec, kropka. W tym wypadku - miesiąc i
    > o to Andrzej pytał.
    > Dzień upływu okresu wypowiedzenia to co innego. Zależy on od okresu
    > wypowiedzenia i daty jego złożenia. Ponieważ nie wiesz kiedy autor postu
    > złoży wypowiedzenie, więc nie możesz wyliczyć, że 1,5 miesiąca. Nie mieszaj
    > więc.

    Masz rację. Ale jeśli autor byłby wystarczająco nieświadomy (a raczej
    był, skoro nie zajrzał do kodeksu żeby znaleźć ten okres wypowiedzenia)
    to założę się, że już gotów był podpisać kolejną umowę o pracę z datą 17
    października. Nie mam wrażenia, żeby moje wyjaśnienie było w tej
    sytuacji dużo bardziej mącące niż twoje (choć być może nie użyłem
    dokładnie określeń kodeksowych).