  • Data: 2005-09-16 20:08:38
    Temat: Re: Jaki okres wypowiedzenia? Proszę o pomoc
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:432b1a53$0$6490$f69f905@mamut2.aster.pl Marcin Szawurski
    <m...@s...waw.pocoto.pl> pisze:

    > Masz rację. Ale jeśli autor byłby wystarczająco nieświadomy (a raczej
    > był, skoro nie zajrzał do kodeksu żeby znaleźć ten okres wypowiedzenia)
    > to założę się, że już gotów był podpisać kolejną umowę o pracę z datą 17
    > października.
    Zakładaj sie o co chcesz, to nie ma znaczenia.

    > Nie mam wrażenia, żeby moje wyjaśnienie było w tej
    > sytuacji dużo bardziej mącące niż twoje (choć być może nie użyłem
    > dokładnie określeń kodeksowych).
    A powinieneś. Moje - w odróżnieniu od twojego - nie było w ogóle mącące.
    Podałem informację zgodnie z wykładnią kodeksową.
    BTW - sądzę, że autor miał jakieś pojęcie o KP, bo treść jego pytania
    sugeruje wątpliwość, czy pierwsza umowa (na 3 miesiące) wpływa na okres
    wypowiedzenia, czyli czy wlicza sie do okresu pracy u danego pracodawcy.
    EOT

    Jotte