  • Data: 2005-10-11 17:37:47
    Temat: Re: Jakai wyrok za grubsze kłusownictwo?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę. Jego wcześniejsza działalność wskazuje, że były podstawy do
    > tymczasowego aresztowania.

    Ilosc przypadkow strzelania przez klusownikow do funkcjonariuszy sluzb
    publicznych i wrecz otwarta wojna, ktora jedni z drugimi gdzieniegdzie
    tocza - to podstawowy powod, dla ktorego areszt jest dla mnie w 100%
    zasadny. A co do klusownikow... najlepiej byloby, gdyby powywieszali sie na
    wlasnych wnykach. Daliby rade wykarmic wszystkich, korzystajac z gminnych
    programow pomocowych dla rolnikow, albo ... przepraszam bardzo... wyplatajac
    koszyki. Tak wiec klusownictwo wcale nie jest koniecznoscia, tylko
    ordynarnym bandytyzmem... tym gorszym, ze zwierzeta nie maja jak sie bronic.
    Prawo w srodku lasu nie dziala...

    Pozdrawiam,

    Tiger