    From: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka kara za szantaż?
    Date: Tue, 12 Oct 2010 19:10:23 +0200

    Órzytkownik "pwz" napisał:
> [...]
    ze-haracz-za-lotnisko-w-modlinie,1,3731447,region-wi
    adomosc.html

    > Ekolog - osoba zajmująca się ekologią, czyli nauką o ochronie środowiska.
    > Myślę, że niewiele w tej organizacji jest osób, które można nazwać tym
    > mianem.

    fszelkie organizacje harytatywne, ekologiczne, humanitarne i podobne
    fundacje (zwłaszcza międzynarodowe) nic fspulnego z nazwą sfojej
    działalności nie mają, one mają za zadanie działać międzynarodowo poza
    fszelkim prawem i kontrolą, finansowanie też poza kontrolą tak zeby cel ich
    działania pozostał tajny, tak więc nikt nie wie kto te organizajce
    ekologiczne finansuje i co one tak naprawdę robią, wiadomo że na pewno nie
    ekologią, gdy pszypadkiem zwrucisz się do takiej greenpic ze sprawą godzącą
    i interesy ich finansowych mocodafcuf to nawet odpowiedzi potrafią
    odmówić:O)