  • Data: 2007-08-14 12:07:12
    Temat: Re: Jaka jeszcze szansa na wygranie takiej sprawy?
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 14 Aug
    > 2007 11:35:24 +0200, Robert Osowiecki zeznał(a):

    > a co tu sprzecznego ?

    To, że nikt nie sprzedaje dobrego samochodu za 1zł, więc pomyłka jest
    oczywista? Słyszałem o przypadku, że baza danych w e-sklepie się
    pokaszaniła i były np. monitory LCD za 80zł: sporo ludzi zamówiło, ale
    OIP nie dostali i raczej ich nie dostaną, nawet przed sądem.

    A z innej beczki: w mojej firmie np. dawno temu przed moim przyjsciem
    był przypadek, że podwykonawca zażądał wyższej zapłaty po tym, jak się
    dowiedział za ile odsprzedano produkt klientowi. I sąd przyznał mu rację.

    Ciężko jest więc złapać intuicję, kiedy "zasady współżycia" przeważają
    nad zasadą dobrowolności umów.

    R.