  • Data: 2009-04-12 12:12:05
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:k4r8b6-kcu.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Cavallino pisze:
    >
    >> Są akcjonariuszami?
    >
    > A to jest spółka akcyjna?

    Nie napisał.

    >> Zainwestowali kasę i czas w firmę?
    >
    > No nie, w ogóle - tylko oczami świecą.

    Ale odróżniasz pojęcie "zainwestować" od "sprzedać"?
    Bo różnica jest zasadnicza.

    > Oczywiście. Nieco inną, niż ich zwierzchnik, ale ponoszą.

    Jasne że nieco inną.
    Bo żadną.

    > Dopłacą, dopłacą. Nie od razu i nie bezpośrednio, ale dopłacą.

    Chyba że są członkami zarządu.

    > Krótkowzroczne i chamskie jest twoje podejście.

    I tu się mylisz.
    Jeśli ktoś ma krótkowzroczne podejście to tylko Ty, zakładając że zakład
    pracy jest do tego żeby robić dobrze pracownikom.
    A chamstwo masz wrodzone, więc i tu pasujesz.

    Dobrze, że nie masz
    > żadnych pracowników...

    Już Ci pisałem - o tym co ja mam a co nie, masz pojęcie jak świnia o
    gwiazdach.

    > W uczciwych firmach wypracowany zysk jest w pewnej części przeznaczany
    > na premie.

    Z socjalizmem Ci się popieprzyło.