  • Data: 2008-03-21 18:36:37
    Temat: Re: Jak zrzec sie honorarium?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz wrote:
    > Według mnie wystarczy napisać, że Ci pozwala na rozporządzanie
    > tłumaczeniem (bez tego możesz sobie przetłumaczyć, ale rozpowszechniać
    > już nie) i rezygnuje z wynagrodzenia z tego tytułu. Art. 2 ustawy o
    > prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nie ma obowiązujących wzorów
    > takiej umowy, może znajdziesz gdzieś przykładowe.

    Dziekuje bardzo za odpowiedz. Rozmawialem z pewna pania, ktora jednak
    nie specjalizuje sie w prawie autorskim i powstal taki oto tekst. Czy
    tam widzicie jakis blad?

    **

    Oświadczam, że zrzekam się honorarium i wynagrodzenia w jakiejkolwiek
    innej formie z tytułu wydania książki mojego autorstwa pt. ... w języku
    czeskim tłumaczenia LV. Dotyczy to również publikowania fragmentów wyżej
    wspominanego czeskiego tłumaczenia w czasopismach lub innych mediach.

    Data, podpis

    ***

    Ludek