    From: "P4tryk" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusic komornika do anulowania wpisu na hipotece ?
    Date: Thu, 3 Sep 2009 20:02:30 +0200

    Uzytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:656c97e9-25ce-4833-834f-5b5786c2742a@h13g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > A ile takich bledow musi popelnic komornik aby przestal byc
    > komornikiem ?

    > Super, nieprzespane noce i nerwy na pewno znajde wymierne uzananie w
    > polskim sadzie.
    >
    > Swoja droga czy komornik fatkycznie nie moze zdjac obciazenia w/w
    > przypadku, czy zwyczajnie nie chce.

    Witam
    Dziekuje za jakikolwiek odzew. Do chwili obecnej sprawa stoi w tym samym
    miejscu - komornik nie chce wydac pisma o wykreslenie wpisu z ewidencji, sad
    nie rozpatrzyl sprawy a kiedy to zrobi tego nikt nie wie. Prosze o pomoc -
    co moge zrobic ? Wszyscy doradcy kredytowi twierdza ze bez usuniecia wpisu
    nie ma szans na kredyt. Czy naprawde dlug (nie nasz) rzedu 1500 zl
    przekresla nasze szanse na kredyt, dosc spory bo okolo 300 000. Cale plany w
    tej chwili legly niemal w gruzach gdyz za miesiac juz nie bedzie mozna
    wykonac czesci inwestycji ktora miala powstac z tego kredytu. Zostaje chyba
    porada u jakiegos prawnika bo caly czas nie wiem czy dzialania komornika, a
    raczej ich brak, sa zgodne z prawem.
    Pozdrawiam i jeszcze raz prosze o porady jesli ktos widzi jakies wyjscie z
    sytuacji.

    --
    P4tryk