  • Data: 2012-02-03 14:11:19
    Temat: Re: Jak złożyć donos do Urzędu Skarbowego?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/3/2012 4:55 AM, Krzysztof 45 wrote:
    > Właściwy urząd dla nie jest taki, który nie tylko dba o interesy państwa
    > i swoje statystyki, ale rzetelnie, profesjonalnie i uczciwie podchodzi
    > do podatnika. A zanim wyda na niego wyrok, sprawę dogłębnie
    > przeanalizuje biorąc możliwie wszystkie okoliczności przy pomocy
    > kompetentnych urzędników.
    > Posiadają potężną machinę egzekwowania, tylko jak ona ruszy, to sami nie
    > maja nad nią kontroli.

    he he, to ja trafilem na wlasciwy urzad, a wlasciwie urzedniczke.

    Najpierw byla oczywscie oficjalna korespondencja, a po jakim czasie
    urzedniczka zadzwonila do mnie, z blagalna prosba, zebym jej dostarczyl
    jakiekolwiek wyjasnienie na papierze, bo inaczej nie moze zamknac
    sprawy i jej akta na biurku zalegaja.