  • Data: 2004-11-10 08:09:39
    Temat: Re: Jak zerwac Umowe o Prace gdy ....
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cms04v$rap$5@news.onet.pl...

    > Ad rem, to po przeczytaniu tej umwoy uważam, że ponieważ nie określono w
    > niej, że dotyczy to jedynie licencjackich studiów, to powinni dopłacić i
    > do
    > magisterskich.

    a jak dla mnie mowa o kontrynuowaniu nauki bez skierowania wyraznie swiadczy
    o tym ze zgoda byla tylko na licencjackie, a teraz sie miksuja

    jedno jest pewne, zrobili chlopaka w ch.., a on pierdola niestety, nie
    wczytal sie w umowe, w zyciu nie podpisal bym umowy po pierwsze na 5 lat, po
    drugie na 4 krotnosc, a po trzecie na termin "po zakonczeniu nauki", w 3
    miejscach zrobili go w trabe niestety, kawal sukinsyna ten pracodawca

    jedyne co trzeba kombinowac to rozwiazac umowe z winy pracodawcy, lub za
    porozumieniem stron, zmiana siedziby firmy byla by idealnym rozwiazaniem ale
    zapewne niemozliwym, jakies zmiany regulaminow wewnetrznych, wszystko to co
    wymago kolejnego podpisania umowy, a zmiany robi pracodawca