  • Data: 2004-11-10 08:44:45
    Temat: Re: Jak zerwac Umowe o Prace gdy ....
    Od: o...@g...pl (Onek) szukaj wiadomości tego autora

    > Ad rem, to po przeczytaniu tej umwoy uważam, że ponieważ nie określono w
    > niej, że dotyczy to jedynie licencjackich studiów, to powinni dopłacić i do
    > magisterskich. Byle na tej uczelni. Pomysłu na obalenie tej umowy w chwili
    > obecnej nie mam. Można zastosować wybieg i uznać na przyka ld jakąś podwyżkę
    > za zmianę warunków pracy i rozwiązać umowę za wypowiedzeniem przez
    > pracodawcę.

    Właśnie byli na tyle sprytni a raczej są że mogą mi podsunąć do
    podpisania różne pisma takie jak właśnie informujące że umowa o której
    mowa wyżej dot. tylko i wyłacznie studiów licencjackich. A dlaczego
    mogą bo wg nich każde niepodpisanie wiąże się odmową pracy - tak jak
    to było w przypadku innych pracowników - jednych zwolniono
    dyscyplinarnie odrazu drugich przeniesiono na inne Gorsze stanowiska
    pracy.