  • Data: 2007-02-06 18:33:37
    Temat: Re: Jak zastrzec prawa autorskie?
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > autorskie itd.

    Ok. Tak jak i ostatnim razem sama zajelam sie przeszukiwaniem sieci i
    oto co znalazlam: Firmy zajmujace sie pomoca w zyskiwaniu
    certyfikatow, to m.in. takie ktore znajdziecie po wpisaniu w
    wyszukiwarce "Centrum Certfikacji"
    Podaje link do 1 z nich, na ktorej jest opis jak takowy certyfikat
    otrzymac:
    http://www.cc.unet.pl/cc/cc,wiedza_proc_uzysk_cert.x
    ml
    a wracajac do spraw zwiazanych z pomyslami i "know-how" to inf na ten
    temat mozna znalezc np. na str
    http://prawo.vagla.pl/

    W takim razie dziekuje wszystkim osobom ktore sobie na forum
    podyskutowaly, a defakto nie pomogly. No chyba, ze ktos znajdzie cos
    nowego, badz przeczesze podane przeze mnie strony, by uszczegolowic
    informacje i podzieli sie nimi z nami, ale jakl do tej pory nikt
    takowy sie nie znalazl, co chcialby zglebic temat i sie wypowiedziec,
    pozostawiajac na forum jedynie swoje domysly... W takich to teraz
    czasach zyjemy, ze "filozofow" sa miliony, ale malo ktory ma
    wiedze... ;/