  • Data: 2007-02-08 21:23:12
    Temat: Re: Jak zastrzec prawa autorskie?
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    ok, to jeszcze taka hipoteza..
    Gdybym np sama napisala sobie taka umowe ze jesli ktos ze chce to moze
    kupic ode mnie pomysl, a gdyby chcial, to moze za dodatkowa oplata
    zlecic mi jego wykonanie. Natomiast, jesli zrezygnuje, a mimo to a
    odkryje, ze 1 z moich pomyslow zostal zrealizowany w taki czy inny
    sposob, to bede mogla sie upomniej o "odszkodowanie". I opisalabym
    same pomysly, ale nie w szczegolach, zeby ktos nie mogl ich pzniej
    przerobic i podac za swoje.
    i po przyjciu do danego klienta, najpierw dalabym umowe do podpisania,
    a dopiero potem przeszlabym do sedna sprawy?? Daloby rade?