  • Data: 2007-02-12 21:54:13
    Temat: Re: Jak zastrzec prawa autorskie?
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    musze przyznac, ze ten kto wymyslil takie forum to fajny gosc:)
    i ciesze sie bardzo, ze wsrod "filozofow" sa tez "medrcy" :D hahaha
    Mam nadzieje, ze odkupilam winy:) i wkupie sie z powrotem w laski,
    tych ktorzy podjeli temat:)

    Wracajac do rozmowy, to moze faktycznie. Nie mam ewnosci czy ktos kto
    podpisze nie powie potem, ze to nie on, a ktos inny wukorzystal;/ nie
    pomyslalam o tym, a przeciez sama jak kupowalam mieszkanie chcialam
    sie tym posluzyc..;/ ale z drugiej str czy idac do konkretnej firmy,
    jakajest np jakistam hotel i majac podpis wlasciciela, czy to nie
    daloby mi pewnosci? i 2 sprawa czy os ktora by podpisala umowe wpadla
    by na "cwaniackie pomysly" wymigania sie?