  • Data: 2008-09-17 07:39:04
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć komputer przed wizyta policji - Poradnik
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Mnie TC zaskoczył odmową szyfrowanie dysku bez zrobienia sobie dysku
    > ratunkowego :P, więc na razie czeka na lepsze czasy.
    > Jak dla mnie objaw jest groźny - program który "lepiej wie" co JA mam
    > robić budzi ostrożność. Całkiem jak same Windowsy :[
    > Niby dla przeciętnego użyszkodnika ma to być "zabezpieczenie", pytanie
    > dlaczego nieusuwalne i po co mam specjalnie stację dyskietek montować :>
    > albo nagrywać płyty...

    iso mozna potem byle czym podmontowac i wrzucic na nieszyfrowany dysk

    generalnie mimo wszystko akurat to uwazam za dobry pomysl, zwykly user
    nawet nie zdaje sobie sprawy ze w razie problemow z loaderem ten dysk
    to praktycznie jedyna szansa na rozszyfrowanie dysku

    to jeden z ficzerow wlasnie dzieki ktorym wystarczy pamietac haslo i nie
    uzywac bootowalnych dupereli zeby miec zaszyfrowany dysk