  • Data: 2008-09-16 22:52:36
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć komputer przed wizyta policji - Poradnik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Sep 2008, t...@s...net wrote:
    [...komuś...]
    > ewendualnie
    >
    > Watpie by tak się stalo, poza tym w najnowszym TC można utworzyć
    > tzw "Hidden Operating System" czyli możemy państwu zdeponować
    > klucz do legalnych danych... A sami uzywac drugiego klucza. Jest
    > to nie do rozpoznania :)

    Wiemy.
    Problem w tym, że usiłowanie wytworzenia drugiego klucza MUSI
    doprowadzić do znalezienia JAKICHŚ danych na tej drugiej, ukrytej
    partycji.
    Być może takich, których tam nigdy nie było.
    Sprawa wyłącznie długości klucza.
    Ty wiesz, ja wiem, większość grupy wie - skrajnym przypadkiem
    jest prosty XOR kluczem o długości równej samym danym.
    DOWOLNY wynik bardzo łatwo osiągnąć... prawda?
    Jesteś pewien, co da się znaleźć na ukrytej partycji (której
    być może tam nigdy nie było, po prostu "zaszumiony" obszar)
    traktowanej bardzo długimi kluczami? ;)

    > snów ;)
    >
    > Chwilowa utrata sprzętu, musza oddac. Bo niby na jakiej
    > podstawie moga zatrzymać ?

    No oddadzą.
    Wyjaśnij na jakiej podstawie zdarza się, że policja prosi
    o skasowanie zdjęć?
    O ile wiem cytat dotyczył DANYCH właśnie, nie kompa :)

    > Bullshit totalny, rozwin swoja mysl. Kilkunastu znajomych ma tak
    > zabezpieczone kompy od jakiegoś czasu i jeszcze nikt nie stracił
    > danych

    Jak o mnie chodzi, to w przeszłości zdarzyło mi się utracić
    (zapomnieć) hasło :>
    Z góry uprzedzam, że już to komuś objaśniałem: trudno.
    Części rowerowych też mi się trochę zniszczyło/zużyło, kompy
    jakieś stare rozeszły się na złom... wszystko przemija, tym
    razem trafiło na dane :]

    > jedyne co trzeba zrobić to zapamietac hasło

    O to to :)

    pzdr, Gotfryd