  • Data: 2010-04-01 08:30:35
    Temat: Re: Jak wymeldować martwe dusze?
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Tak oczywiście najłatwiej odpowiedzieć i pewnie większość uzna rację.
    > Ale przykładowo taka Wielka Brytania - którą o wzorowanie się na
    > komunistach chyba nikt nie podejrzewa - ostatnio w związku z
    > zagrożeniem terrorystycznym wprowadziła dowody osobiste - nigdy u
    > nich wcześniej nie znane. niby jeszcze nie ma tam obowiązku
    > meldunkowego, ale bez udokumentowania miejsca zamieszkania (robią to
    > umowami na prąd, gaz, telefon stacjonarny itp) wielu rzeczy obecnie
    > się nie da tam załatwić. Nie wykluczone, że za niedługi czas
> [...]

    Od sześciu lat siedzę w UK i coś o "personal ID" ledwo obiło mi się o
    uszy - nikt tu się czymś takim nie interesuje.

    Natomiast potwierdzenie adresu (w postaci rachunków) jest potrzebne
    przy zawieraniu umów finansowych (abonament, konto w banku, kredyt itp)
    - jak inaczej sobie wyobrażasz potwierdzenie, że mieszkasz tam, gdzie
    mieszkasz?

    Krzysztof