eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak w umowie zastrzec zakaz wynajmu pod działalność która była poprzednioRe: Jak w umowie zastrzec zakaz wynajmu pod działalność która była poprzednio
  • Data: 2005-02-18 17:52:42
    Temat: Re: Jak w umowie zastrzec zakaz wynajmu pod działalność która była poprzednio
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Athorgal" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cv56bo$n3r$1@mamut1.aster.pl...

    Wydaje mi się, że będzie kłopot z takim zapisem. Po pierwsze musiał byś
    osobną umowę zawrzeć. Bo umowę najmu rozwiążesz i nie będzie ona
    obowiązywała. Po drugie umowa taka wiąże wynajmującego, ale nie kolejnego
    najemcę. A przecież kolejny najemca nie ma obowiązku uzgadniania profilu
    swojej działalności z właścicielem lokalu, o ile oczywiście nie powoduje to
    konieczności przerabiania lokalu. Gość wynajmuje lokal i nie ma wpływu za
    bardzo na to, czy będą tam sprzedawane jabłka, czy komputery.

    Ja bym raczej umowie zawarł prawo do umieszczenia Twojej reklamy załóżmy
    przez pół roku po rozwiązaniu umowy najmu. Na reklamie napiszesz, ze teraz
    firma XXX znajduje się tu i tu.