  • Data: 2013-05-08 12:11:34
    Temat: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/08/2013 10:46 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    >>> 2) oznaczenia utworu swoim nazwiskiem lub pseudonimem albo do

    > A podlega on pod Prawo Autorskie?

    No a nie?

    > Zresztą patrz niżej:

    > No
    >
    > ,,albo do udostępniania go anonimowo; ''

    Hmm, no tak. Tutaj mamy przypadek udostępnienia anonimowego.

    > A to coś innego, co Udostępnia Jako Swoje, jak to czynią klienci
    > omawianych duszych pisarzy.

    Nie przychodzi mi do głowy żadna analogia która by ghostwriterstwa, ale
    upieram się że PA ono nie narusza (być może inne przepisy, w
    szczególności jakby ktoś "ghostwriterował" podpis pod np. projektem
    budowlanym ... :D)

    p. m.