  • Data: 2010-01-10 12:02:52
    Temat: Re: Jak udowodnić własność odrębną
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-10 10:57, Johnson pisze:
    > Następnym razem ciągaj żonę na zakupy (do notariusza), a w akcie
    > notarialnym oświadczenie o tym że mieszkanie jest kupowane do majątku
    > odrębnego za środki pochodzące ze sprzedaży innego mieszkania.

    Taki zapis w akcie mam, ale polega on tylko na moich słowach i notariusz
    tego nie sprawdzał.

    Co do ciągania żony do notariusza, to jest to taki sam ZONK jak problem
    domyślnej wspólnoty majątkowej. Skoro jest między nami dobrze, to takie
    zabezpieczanie się może wywołać tylko spięcia. Sęk w tym, że nie wiadomo
    co będzie za 20 lat, stąd moje pytania.

    Czyli teraz już przechlapane i pomimo, że to majątek osobisty, to i tak
    będzie wspólny?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek