  • Data: 2003-12-01 08:30:03
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do początku mojej wypowiedzi, urząd skarbowy
    > domaga się faktury na dany produkt (jeśli na firmę) i np. jak sobie
    > założysz OpenOffice.org i nie będziesz miał faktury to naliczą Ci podatek
    > od podobnego produktu na rynku (czyt. najdroższej wersji Ms Office).

    Slyszalem o tym, ale nigdy nie wierzylem, ze tak naprawde robią.
    Nie rozumiem - podatek ten niby jest od czego? Z tytulu czego?
    Myslalem, ze podatki sie placi o dochodow.

    I co rozumiesz przez komputer "na firmę"?
    Jesli np. ktos ma sprzet prywatny, ale Windows kupil na firmę,
    to czy automatycznie calosc jest "na firme"?

    Dzieki,

    latet