eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to ugryzc? Polsat...Re: Jak to ugryzc? Polsat...
  • Data: 2008-05-16 11:27:13
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Maj, 12:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Liwiusz pisze:
    >
    >
    >
    > > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    > > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    > > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
    >
    > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
    > można o tym dyskutować.
    > Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
    > za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."

    "Bledna informacja nadal jest informacja". Pracujac kiedys na infolini
    klienci duzo razy slyszalem jak klienci tweirdza ze wystarczy ze nie
    zaplaca rachunku i umowa sama sie zakonczy. I wedlug firmy dla ktorej
    pracowalem (duuuza kablowka) ma racje, ale trzeba dodac ze konczy sie
    umowa na czas okreslony a zaczyna na nieokreslony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1