eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to jest z wymianą sprzętu po zakupieRe: Jak to jest z wymianą sprzętu po zakupie
  • Data: 2003-02-21 12:22:57
    Temat: Re: Jak to jest z wymianą sprzętu po zakupie
    Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Faktem jest, ze w czesci firm nie informuja Ciebie podczas sprzedazy
    > gdzie masz oddac zepsuty sprzet - jedziesz do serwisu firmy i nagle
    > okazuje sie, ze musisz dralowac na druga czesc miasta albo wyslac sprzet
    > do gwaranta w Polske albo co najgorsze za granice.

    z calym szacunkiem, trzeba byc kompletnym glabem, zeby w opisanych powyzej
    okolicznosciach, kiedy nie ma sie pewnosci co do formy reklamacji
    "dralowac", jak to okresliles, z calym sprzetem przez miasto zamiast np.
    telefonicznie zasiegnac informacji u sprzedawcy na ten temat

    co do procedury kupna, to chyba wystarczy troche zdrowego rozsadku, zeby
    wydajac od kilkuset do kilku tysiecy zlotych na sprzet elektroniczny zwrocic
    uwage na dokumenty jakie sie dostaje i poprosic sprzedawce o sprecyzowanie
    na pismie warunkow gwarancyjnych, jesli nie ma takowych na dokumentach
    sprzedazy badz na wydaniu zewnetrzym lub osobnej gwarancji lub sa one
    niescisle/niejasne

    pozdr. Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1