eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to jest z wymianą sprzętu po zakupie › Jak to jest z wymianą sprzętu po zakupie
  • Data: 2003-02-19 15:56:02
    Temat: Jak to jest z wymianą sprzętu po zakupie
    Od: "[> MAK <]" <N...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam pytanko jak jest z wymianą sprzętu (karta graficzna do
    komputera) jeśli została zakupiona bez możliwości
    sprawdzenia czy i jak działa. Czy po sprawdzenia w domu
    można ją oddać lub wymienić w sklepie, którą ją sprzedał i
    co może być powodem wymiany (awaryjne działanie, czy
    działanie niezgodne z oczekiwaniami klienta)....

    A może ktoś zna konkretne przepisy w tej kwestiii, konkretne
    paragrafy.

    Drugie pytanie o przepisy gwarancyjne. Czy gwarancję zawsze
    realizujemy tam gdzie kupiliśmy (czy to ich obowiązek) czy
    możemy usłyszeć: gwarancja to sprawa producenta (i sprzętu
    musimy wysyłać do producenta/serwisu producenta)....

    Proszę o pomoc. Poważny problem! (konkretne paragrafy mile
    widziane)

    Mariusz Korodaj
    m...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1