  • Data: 2008-11-24 18:58:17
    Temat: Re: Jak to jest z tym GPS.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <g...@g...de> napisał w wiadomości
    news:op.uk4duveu56ze0p@mz-d600...

    > Nieuchonnie rodzi się pytanie, jaki interes ma Policja, a w każdym razie
    > p.Kącka, w rozpowszechnianiu takich legend?

    Nie wiem. Jak już napisałem, w mojej ocenie jest to możliwe tylko o tyle, o
    ile nielegalność mapy da sie przynajmniej uprawdopodobnić w toku czynności
    na miejscu sprawdzenia. W innym wypadku W MOJEJ ocenie zatrzymanie
    urządzenia tylko z tego powodu, że jego użytkownik (to nie musi być nawet
    właściciel przecież) nie posiada przy sobie dowodu nabycia oprogramowania
    jest przekroczeniem uprawnień.

    > Robert, nie wiesz przypadkiem, kto jest dostawcą map do policyjnych
    > GPSów?

    A Policja ma GPS-y inne, niż prywatne? :-)