  • Data: 2004-08-24 10:10:47
    Temat: Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/24/2004 10:36 AM, Przemek R. wrote:

    > zabranie dysku do sprawdzenia.

    Za "niepamietanie" nic nie grozi - jednakże jeżeli "kontrol" byłaby
    czujna,a pacjent oswiadczy, że ma same legalne programy, tylko nie może
    ich uruchomić, to kontrol powie: nic nie szkodzi, wystarczy, jak nam Pan
    pokaże fakturkę albo co, że Pan ma, co Pan użytkuje, jak sam Pan mówi.

    Na podobnej zasadzie możnaby np. wrzucić w zakup środków trwałych 200
    meroli i je amortyzować, a kontroli odpowiedzieć na pytanie, gdzie są: -
    no, nie wiem, gdzieś są.

    Pzdr: Catbert