    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Date: Sat, 14 Jul 2007 06:31:04 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 22:56:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To on tak twierdzi.
    >
    > Skoro robienie zdjęć dzieciom jemu się jednoznacznie kojarzy z
    > seksualnymi fantazjami na temat tych dzieci - to on ma problem...

    Nie po raz pierwszy zaczynasz trollować, w dodatku obmawiając ludzi o
    rzeczy, których nie powiedzieli. Powiedział, że obawia się, że taki może
    być cel robienia tych zdjęć. To jest różnica.
    Chyba że Tobie obawa od razu kojarzy się z seksualnymi fantazjami... Może
    coś wypierasz?

    > Wiesz, ja mam przy sobie narzędzie mogące teoretycznie służyć do gwałtu.
    > Czy już wprowadzili obowiązkowe pasy cnoty?

    Demagogia. Od posiadania fiuta (BTW strasznie się tym przechwalasz, może
    chcesz nam coś udowodnić?) do gwałtu droga daleka. Natomiast nie wiedząc
    jak się zachowywał tamten fotografujący - ponieważ wiele może zależeć od
    okoliczności zdarzenia - nie można o sprawie powiedzieć nic.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com