  • Data: 2004-08-14 19:08:33
    Temat: Re: Jak to jest z mandatami z fotoradarów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Gabriel" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >+ news:cfl12t$6sh$1@news.onet.pl...
    >+
    >+ No to ja dam inny przykład, na który odpowiedź jest taka sama.

    Sprzeciwiam się "inności" przykładu !

    >+ Przypuśćmy,
    >+ że złapię miecz i będę biec przez miasto ścinając głowy każdemu bez wyjątku
    >+ napotkanemu człowiekowi. Jak myślisz, za ile zabójstw odpowiem?

    Ludzi możesz łatwo policzyć.
    Czy jak będą ustawione w tym miejscu dwa radary - to przysługuje
    wobec tego "podwójny" mandat ? :)
    A jeśli przypadkiem nie - to w jakiej odległości już przysługuje:
    5 m ? 15 m ? 50 m ? ;)
    Wg mnie zasada "niesumowania wykroczeń" jest mądra inaczej, ale
    to już inna sprawa ;)

    pozdrowienia, Gotfryd