  • Data: 2004-08-17 21:52:05
    Temat: Re: Re: Jak to jest z mandatami z fotoradarów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Aug 2004, Gabriel wrote:
    [...]
    >+ > niemniej wynikałoby z niej że postawienie 3 fotoradarów na "jednym
    >+ > ograniczeniu" (np. w obrębie 1 tereznu zabudowanego nie "pociętego"
    >+ > innymi znakami dotyczącymi prędkości maksymalnej) wymagałoby
    >+ > analizy szczególnej :>
    >+
    >+ Moim zdaniem to była by głupota, bo to prawie jak stawianie dwoch radarów
    >+ obok siebie

    O ile mi się dobrze wydaje, to na trasie "gierkowskiej" (K-ce - W-wa)
    w którejś miejscowości stoją trzy "skrzynki na fotoradary", wydaje mi się
    (może będzie okazja nie zapomnieć i obejrzeć - jakby kto miał okazję to
    dajcie znać jak jest :)) że "w jednym obrębie". Prawdą jest że nie
    pamiętam czy nie "uzupełniono" np. kolejnych skrzyżowań np. znakiem
    "60" czy "70" - bo wtedy rzeczywiście... trzy znaki, trzy wykroczenia :)

    >+ i co płacic dwa mandaty?

    ...albo trzy. Powiem: "no właśnie"...

    pozdrowienia, Gotfryd