eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Date: Fri, 28 Aug 2009 21:40:55 +0200

    Órzytkownik "VanVonVen" napisał:
    > Posiada ona Amstafa, pies jest agresywny, nie nosi kaganca, gdy jest
    > wyprowadzany na spacer. Kolejny juz raz zdarzyla sie sytuacja, ze pies z
    > agresywnym nastawieniem rzucil sie na winde, w momencie, gdy z windy
    > wychodzila moja zona z trzyletnia corka.
    > Niestety rozmowa dotyczaca kaganca spelzla na niczym, wlascicielka nic
    > sobie z tego nie robi. Bardzo Was prosze, do kogo sie zwrocic, aby
    > SKUTECZNIE wyperswadowal wlascicielce, jak wielce zagrozenie sprawia dla
    > otoczenia.

    mnie wiadomo że straż wiejska jest bardzo chętna do wystawiania mandatuf za
    psa bez kagańca, więc wystarczy dać cynk:O)
    zdaje sie że nawet są przepisy nakazujące noszenie kagańca, ale pewnie jest
    to tylko wykroczenie karane jakims tam mandatem dopuki się krzywda nie
    stanie, jeśli właściciela stać na ich płacenie to nic to nie da, więc
    pozostaje pozaprawna, stara sprawdzona rada babuni:
    - jak jesteś szybki, to jeden solidny kopniak załatwi sprawę:O)
    - jak nie to złapać go za nóżki i dwa razy o ścianę:O)

    powodzenia i daj znać jak poszło:O)