    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak siępozbyć ...banku?
    Date: Sun, 01 Nov 2009 09:54:13 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Cóż, jak się na wszystkich tak poobrażasz, to do Płońska będziesz po
    > chleb jeździć :-)

    Do Bydgoszczy będę jeździł! :) (film taki Bareja kiedyś nakręcił...)

    > Ja: bez imienia i nzawiska, oświadczam, że...

    Przecież to już dawno było... Zero reakcji.

    > Gdybym miał pracować w banku, to raczej googla jako wiarygodnego źródła
    > informacji nie brałbym pod uwagę.

    Przecież tu nie chodzi o wiarygodne źródło tylko o sprawdzenie który adres
    jest prawidłowy. Nie doczytałeś chyba, że poprzedni właściciel jest sędzią,
    telefon z googlów jest do Sądu i stacjonarny.

    Ja naprawdę nie wiem, dlaczego bank stosuje takie praktyki, mało się znam na
    bankowości. Albo naprawdę nie umieją tego wyprostować, albo
    istnienie "podwójnego" klienta jest im potrzebne do jakiś niejasnych celów,
    np. do statystyki. W każdym razie musisz przyznać, że nie jest to normalna
    sytuacja i trzeba mieć wiele samozaparcia, żeby powierzyć takiemu bankowi
    nawet złotówkę.

    > No chyba, że pracowałbym w windykacji :-)

    A to już osobna bajka :).

    Pozdrawiam

    Czapla