  • Data: 2009-10-30 07:59:03
    Temat: Re: Jak siępozbyć ...banku?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Zbyt młody jesteś, żeby zrozumieć pewne rzeczy i nigdy nie miałeś
    > do czynienia z komornikiem. Ja miałem :).

    Miałem do czynienia i to nie raz. Jako wierzyciel :P

    > Zwykłe, nie oficjalne. Bez imienia i nazwiska. I co, kręcę kręcę?

    Kręcisz, to nie było pismo tylko szpargał bez znaczenia.

    > Dowartościowałeś się już? A co do meritum masz coś do powiedzenia?
    > BTW, słowa
    > zmieniają znaczenia. W dzisiejszej nowomowie "ekspedientka" i
    > "sprzedawczyni
    > to "konsultantka". Twój tekst można więc przetłumaczyć jako "kup coś
    > od
    > lekarza lub farmaceutki" :).

    Nie, można go przetłumaczyć wyłącznie jako "lecz się".

    > Naoglądałeś się amerykańskich filmów. Jeśli bank ma adres i bałagan
    > w bazie danych to nie jesteś pewien dnia ani godziny.

    Ten adres (jak każdy) figuruje w licznych bazach, ewidencjach,
    dokumentach, notatkach itd. Nie możesz być pewny dnia ani godziny.
    Wybierz bezdomność, będziesz bezpieczniejszy.

    > Gdybyś śledził temat i tak jak
    > ja znał konkretne przypadki, to nie wylewałbyś żalów w internecie.

    LOL! A kto tu żale wylewa? Przecież nie ja.

    > Nie umiesz pomóc, to czemu zabierasz głos?

    Ty piszesz pierdoły to i ja mogę się zabawić.