eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
  • Data: 2011-01-19 23:46:36
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-19 22:51, Użytkownik spp napisał:

    > No cóż, nie zmienia to faktu że mogłeś kupić ten miesięczny.:(

    Nic by to nie dało.
    Bilety "miesięczne" są w opcjach 10 dniowych, 20 dniowych, 30 dniowych,
    60 dniowych, miesięcznych, dwumiesięcznych i chyba trzy miesięcznych.
    ZUS policzył najmniejsza stawkę jak w bilecie trzy miesięcznym
    a zabiegi trwały 20 dni (roboczych od poniedziałku do piątku), koszt
    biletu 30 dniowego czy miesięcznego nie odbiega w sposób znaczący od
    opłaty za bilety jednorazowe.

    Nie miałeś do czynienia ze zwrotami takich kosztów z ZUSu więc
    możesz sobie pomarzyć że pokryją faktyczne wydatki.