eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
  • Data: 2011-01-20 06:34:56
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ih77k9$njm$1@news.onet.pl...

    > Moja mama pozostaje dalej na zwolnieniu. Z ZUS-u nie bierze nic. Do marca
    > 2011 ma przyznany zasiłek dla bezrobotnych, który wypłaca Urząd Pracy.

    daja skierowanie do sanatorium po to zeby nie wyplkacac pozniej renty. Po
    sanatorium wezwa na komisje lekarska i stwierdza ze mama jest zdrowa. To tak
    na wszelki wypadek gdyby zachcialo sie jej po skonczeniu zwolnienia isc na
    rente wlasnie. W ten sp[osob jej to zablokuja i po sprawie :-) Takie ich
    ubezpieczenie. A swoja droga jak daja skierowanie do sanatorium ja bym
    korzystal. Pozniej bedzie chciala jechac do sanatorium i sie nie dostanie
    (argumentacja - przeciez kierowalismy pania a pani odmowila).