eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
  • Data: 2011-01-20 12:35:11
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Misiek napisał:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to do Urzedu Pracy juz nie mozna zwolnienia lekarskiego zaniesc? Wg mnie
    > zasilek dla bezrobotnych nie zwalnia cie od zaniesienia im L4... "w
    > razie jakby ci prace znalezli" hehehe

    oczywiście że można, tylko co innego L4 do 30 dni, gdzie zus do tego nic
    nie ma, a co innego dłuższe za które musi płacić i wtedy uruchamia
    prewencję, nie robi się prewencji z powodu grypy itp. doraźnych rzeczy,
    a jak było dłuższe to zus powinien wypłacać chorobowe a nie UP zasiłek,
    to właśnie mi się nie zgadza,

    zus nic nie płaci a uruchamia prewencje, (chyba ze płaci ale UP na
    zasadzie zwrotu tego co ten wypłacił - ale ponieważ tego nie wiem to się
    o to pytam)

    na pewno ze skierowania należy skorzystać, albo odmowę uzasadnić
    sensownie (i raczej nie odmawiać a przesuwać na inny termin)