eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem? › Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
  • Data: 2012-02-13 13:46:43
    Temat: Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 17:45, "xxx" <j...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Poczekac.
    >
    > Za kazdym razem jak sasiad zalewal mi jeden pokoj,  kasa zwrócona przez
    > ubezpieczyciela wystarczała na remont całego mieszkania.
    >
    > Sasiad sie uparł, ze nie podłączy weza od pralki na stale tylko za
    > kazdym razem bedzie wkladal do kibla i wychodzil z domu bo pralka glosna.

    > Dzieki za odzew. Mam nadzieje, ze tak bedzie, tyle, ze szkody są znaczne,
    > podloga do robienia w jednym pokoju, parkiet, sufit podwieszany, malowanie,
> [...]
    Wez pod uwage ze jesli lalo sie dlugo to i sciany mogly zamoknac.
    Wtedy i tynki zaciagna wody i moga sie kruszyc.
    Dodatkowo jesli masz gdzie indziej podlogi drewniane lub meble to
    podwyzszona wilgoc moze sie w nich ujawnic za pare tygodni bo mimo ze
    juz sie nie leje to wilgotnosc dalej jest wyzsza.

    Zadbaj o to aby powynosic z domu co sie da. Ubezpieczyciel moze sie
    czepiac ze tego co sie dalo uratowac nie zabezpieczyles.