  • Data: 2007-07-23 20:58:50
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "tomjas" <t...@W...onet.pl> wrote in message
    news:slrnfaa3g9.7f0.tomjas@kinga.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > mieszkaniu - wlasnie dowiedzialem sie ze nie zaplacili ani jednego
    > rachunku od momentu wprowadzenia sie (od marca) i jest to juz kwota ok
    > 1000 - dla mnie zabojczo wysoka. Podobnnie jak wielkszosc ludzi nie
    > spisywalem umowy najmu ani nie meldowalem lokatorow u mnie zyjac w
    > blogim przesdwiadczeniu ze w ten sposob moge sie pozbyc ich w kazdej
    > chwili. Zanosi sie na to ze nie zamierzaja sie wyniesc po dobroci. Moje
    > pytanie jest - czy wzywajac policje i okazujac dokument ze ja jestem
    > najemca mieszkania (od spoldzielni) moge zadac wyprowadzenia obcych

    Nie. Oni tam mieszkają.
    Policja odwróci się na pięcie i powie, żebyś poszedł do sądu.

    > Czy policja ma prawo wlepic mi na miejscu mandat za to ze mieszkaja
    > u mnie bezprawnie ludzie a ja tego nie zglosilem nigdzie i nie place
    > podatkow? Czy raczej nie bedzie dociekac tylko ich wyprowadzi?
    > Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.

    Ich podatki nie interesują, Dokopie ci US. Jak się tylko dowie, że
    wynajmujesz mieszkanie, a dowie się na pewno, bo lokatorzy doniosą.

    Co do zameldowania, to oni mieli się sami zameldować, więc co najwyżej to
    oni zarobią mandat.
    Z tym, że potem przyniosą ci papierek do podpisania o potwierdzeniu, że tam
    mieszkają i ty nie masz wyjścia musisz podpisać.
    Jak im tego nie podpiszesz, to ty odpowiesz z kodeksu wykroczeń za
    utrudnianie zameldowania się im w miejscu gdzie faktycznie mieszkają.

    Pozostaje ci sprawa w sądzie o eksmisję i pozew cywilny o zapłatę. Lokal
    zastępczy dla nich oczywiście masz?
    Poczytaj sobie archiwum grupy, bo znowu się długa flejma nie na temat z tego
    zrobi.