  • Data: 2004-11-19 10:54:35
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:

    > Niestety, to bydło znowu wpadło (18 listopada). Zaśmiecony cały budynek,
    > gościu włamał się do wszystkich klatek schodowych. Dzień też nietypowy
    > (czwartek - dotychczas zawsze włamywali się we wtorek).

    A nie przesadzasz aby lekko? "Wlamywali". Gosc nacisnal wszystkie domofony
    i zawsze sie jakis madry znajdzie co otworzy. A jak nie to mowia "ulotki"
    (przynajmniej tutaj). Ja im kaze wtedy spadac ale smieci i tak sa na klatce
    wiec ktos inny ich wpusci zawsze. Od biedy zostaje "poczta".

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin