  • Data: 2004-10-07 09:44:45
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac? a oni by ladnie autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy
    zlotych?

    Może my żyjemy w innym świecie niż Maciu?

    Strzeszczenie:
    Chciałem być sprytniejszy niż sprzedawcy a przy okazji walnąć US. Niestety,
    sprzedawcy okazali się sprytniejsi niż ja i zrobili mnie w wała,
    zabezpieczając się w dodatku zaliczką. Jak ja mam teraz zrobić ich w
    większego wała?

    Rozwiązanie:
    Sprzedać im ten sam samochód bez silnika za 45 000 zl, biorąc wcześniej
    zaliczkę 5000 zł i wystawiając fakturę na 6000 zł.

    --
    Piotr