  • Data: 2010-01-29 16:55:07
    Temat: Re: Jak się bronioć przed sądami?
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Orzytkownik Ajgor napisał:
> [...]

    to jedna z wieeelu sztuczek komuszego wymiaru sprawiedliwości, potem wpisza
    w akta że osoba się nie stawiłą ze wszystkimi tego konsekwencjami, w takiej
    sprawie trzeba składać pisma że się nie zostało powiadomionym, ale walczyć z
    takimi hamskimi zagryfkami sąduw jest w stanie tylko prawnik, bo wie jak to
    zrobić, tak czy siak to będzie kosztowna sprawa:O(

    tak jak wyżej, weź skopiuj całe kata sprawy, tam pwenie jest że wyrok zapadł
    taki a taki bo się nie stawiłęś i wteddy skłądasz pismo że nie zostałeś
    powiadomiony

    typowa PRLowska rzeczywistość:O(

    znowu kolejna typowa sztuczka, najlepiej uzyskaj wgląd w całę akta sprawy,
    masz do tego prawo, przyjrzyj się dokładnie napewno pare słuwek jest
    zamazane korektorem i przeprawione tak żeby wyszł twoja wina, zgłoś to
    pisemnie

    niestety bez prawnika nie da rady, bo tylkoon zna te całe procedury i
    kruczki prawne