  • Data: 2002-08-06 13:13:18
    Temat: Re: Jak się bronić przed syndykiem Clifa?
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz oznajmił::

    > Czy wie ktoś jak brzmi ten art. 117 § 4 pr. up?

    Art. 117. § 4. Wchodzący w skład masy upadłości i znajdujący się we
    władaniu syndyka przedmiot zastawu rejestrowego będzie sprzedany w
    drodze licytacji publicznej według przepisów Kodeksu postępowania
    cywilnego o egzekucji lub za zezwoleniem sędziego komisarza z wolnej
    ręki. Z osiągniętej ceny będą pokryte koszty sprzedaży, a następnie
    zaspokojone wierzytelności zabezpieczone zastawem rejestrowym
    ustanowionym na sprzedanych przedmiotach. Pozostała reszta dołączona
    będzie do masy celem podziału według przepisów prawa niniejszego o
    podziale funduszów masy. Przepis § 3 stosuje się odpowiednio.

    > Mój leasing jest spłacony a syndyk mi zaoferował wykup po cenie rynkowej
    > (jak punkt 3 dotyczący trwających leasingów). Czy ma do tego prawo?

    imho tak,
    ale jak dla mnie Ty masz prawo domagać sie sprzedazy przedmiotu zgodnie
    z umową leasingu

    też pozdrawiam

    --
    Zdelegalizować delimitery!